Januszek von Hippogriff-Pałasz
Komentarze
Spóżnione, ale wszystkiego najlepszego Laurencjuszu! ;-)
Powodzenia dziewczyny! Powodzenia trenerze! ;-)
Wygrana zasłużona. Wielkie gratulacje dla trenera! ;-)
Ramael dobra firma! ;-)
Super artykuł, miło mi się czytają - szczególnie o nowym Don Kichocie. ;-)
W sumie co do wszystkich propozycji się zgadzam. Jedynie ta 1 jest wyjątkowa - ciekawe czy by się sptawdziło. ;-)
Hmm, szkoda, ale i tak gratulacje trenerowi Leszczyńskiemu i reszcie sarmackim trenerom. ;-)
No no, pociągnij dalej temat i będzie ciekawie. ;-)
Ubaw dla mnie był jak rozwiązywałem. :-)
Ale quiz fajny.
Normalnie podróże Guliwera. ;-D
Są plusy i minusy działalności w kilku mikronacjach naraz, przyznam. Ale niektórzy tak mają. :-)
Ależ narracja! :-)
Zgrzeszyłbym, gdybym nie wziął udziału w ćwiczeniach.
Dobro RM, czekam na wiecej. :-)
Kto wygra? Naturalnie lepszy. Xd
Powodzenia wszystkim selekcjonerom.
Cykl się podoba. :-)
Kiedy następne?
Powodzenia trenerom. :-)
Wspaniałą pracę robicie, aż miło się ogląda SLP. :-)
Ja już nie mogę xd
Brzusio boli haha (albo głowa)
Kolejne dzisiejsze cudo! :-)
@Powietrzny ciekawe w jakim znaczeniu hehe
Piękno samo w sobie. :-)
@Powietrzny ty wiesz jaką to ma wartość? Szczególnie dla ciebie jeśli chcesz być ATK xd
Twoje zdrowie! :-) Jak na to czekałem xd